Εφήμερα Οκτωβρίου τρία

ΠΕ 16 Οκτωβρίου
Η ποίηση στην πρακτική της γραφής της είναι θα έλεγα εκκοσμικευμένος μοναχισμός.
Μια βδομάδα σε μοναστήρι και συγχρωτισμός με τους μοναχούς ή τις μοναχές είναι
το καλύτερο σχολείο.
*
Η σκληρή διαχείριση της μνησικακίας από το περιοδικό Νέον Πλανόδιον. Α ρε Ζιράρ
που σας χρειάζεται, κοκορίκοι.
*
Πάνε να εκθλίψουν ως ρωμιοί καταφερτζήδες από τις εξουσίες το ταλέντο που δεν έχουν.

ΠΑ 17 Οκτωβριου
Η προσωπόβιβλος δεν είναι μισοτραβηγμένη κουρτίνα στο παράθυρο του χωριάτη, είναι
το διαμέρισμα που κλείνεσαι και πεθαίνεις και σε βρίσκουν από την αποφορά.
*
Αγάπιος Λάνδος, γεωπονικόν. Το απολαυστικό γλωσσικό ελληνικό παλίμψηστο.
*
ποιά του βίου τρυφή διαμένει λύπης αμέτοχος
ποια δόξα έστηκε επι γης αμετάθετος.
*
Εκκοπή του ιδίου θελήματος δια ποίησιν.

ΣΑ 18 Οκτωβρίου
Οιδίπους επί Αμαρουσίω. Ο πατέρας μου απελευθερώνει όλη τη μυθολογία του στα 97.
*
Οι ψωνισμένοι παίρνουν πόζα σαρανταπέντε μοιρών προς τους όρχεις του Απόλλωνος
μπας και γίνουν νόμισμα εν ζωή και δεν μπορούν να τους χαράξουν την κατατομή.
*
Με βρήκε το ξημέρωμα τακτοποιώντας το αρχείο.

ΚΥ 19 Οκτωβρίου
Τα σκληρά μέσα μας μάρμαρα, μόνο με δάκρυα καθαρίζονται.
*
Ο Πεπελάσης, μπλα μπλα μπλα τα οράματα, μπλα μπλα μπλα οι ποιητές.
“Είμαι ένας άνθρωπος που έρχεται διαρκώς από τη Γαστούνη”
*
Θέλω να καταθλιβώ και δεν με αφήνουν αυτοί που με αγαπούν.
*
Το ψηφιακό υλικό της μέρας δεν είναι διαχειρίσιμο.
*
Το να ζεις εν τέχνη είναι διαρκώς απειλούμενο και δεν παρέχει εγγυήσεις.
Και κυρίως δεν αποτελεί στοιχείο διάκρισης προς τα έξω.  Έχει χαρακτηριστικά
θρησκευτικού βιώματος και γι’ αυτό μαγνητίζεται από το φαρισαϊσμό.

ΔΕ 19 Οκτωβρίου
Τις είδα. Ανηφόριζαν κατά πάνω μου και μιλούσαν. Η αίσθηση πως είναι και οι δυο
πεθαμένες με ξύπνησε από το όνειρο.
*
Το πρώτο πρόσωπο του ρήματος. Μπορείς να στήσεις μια ωραία παγίδα στον αναγνώστη
που πιστεύει ότι το εγώ είσαι εσύ… Πιστεύουν διαβάζοντας ότι θα μάθουν κάτι για τη
ζωή σου, και τις πιο πολλές φορές έχουν δίκιο. Να δικαιωθεί θέλει όλος αυτός ο συρφετός
της γραφής. Κάποτε φτάνει ως την ξαδέρφη που ζωγράφιζε αυτή στο λύκειο να κάμει
το εξώφυλλο.
*
Συγγραφέας είναι αυτός που διίσταται από το πρώτο πρόσωπο του ρήματος της γραφής του.
*
Το εγώ του συγγραφέα είναι στο πώς, όχι στο τι.
*
Άντε, ξημερώθηκα πάλι.

ΤΡ 20 Οκτωβρίου
Οι ποιητές της απόβλεψης από ‘δώ και οι ποιητές της κλίσης απο ‘κεί.  Διότι δεν φτάνει η απόφαση
της εκπαιδευτικού μαμάς σου να γίνεις ποιητής ντε και καλά. Πρέπει να συγκατανεύει και το θηρίο.
*
Άντε, ας γράψουμε και τον κανόνα των Κυπρίων ποιητών, κι ας στεναχωρήσουμε μερικούς:
Πενήντα τα εκατό κάτω από τη μέση γραφή
και πενήντα τα εκατό πάνω από τη μέση δημόσια σχέση. Δικό τους θέμα να το αλλάξουν.

*
Η τρέχουσα δημοσιότητα είναι γεμάτη λάσπη και ποτέ δεν θα υψωθεί στο επίπεδο
των βιογράφων των ποιητών. Καλό να το ξέρει κάποιος και να ρυθμίζει το ξυπνητήρι
της δυσφορίας του.
*
Ήθος είναι το μέτρο της αντίστασης στον έξωθεν ευτελισμό της επιθυμίας σου.
*
Κάνε τη Γη να σε νιώσει όσο πιο λιγότερο γίνεται. Πού το διάβασα αυτό;
*
ἐμοὶ μέλει μύροισιν /καταβρέχειν ὑπήνην,/ἐμοὶ μέλει ῥόδοισιν/καταστέφειν κάρηνα·

ΤΕ 21 Οκτωβρίου
Το τρίο μπελκάντο, μια ψυχαναλύτρια, μια μεταφράστρια πολυπολιτισμική κι ένας
καθηγητής που ψαρέυει αντιδράσεις μεταφέροντας όσο γίνεται με εμπειρία ισπανική
σε κάθε φορά νέους ακροατές…. το να ξεκινάς εννιάμιση και να τελειώνεις μιάμιση
εντελώς αναμενόμενο.  Διότι ο Σ/σολωμός μπορεί και να σε θρέψει εκτός από εθνικός
ποιητής. Η γλώσσα είναι χρήση απόλαυσης.
*
Μωβάκι από απογευματινά τραγούδια για ραδιόφωνο.
*
Ανεβαίνεις τη Χέϋδεν. Μεταξύ Τρίτης Σεπτεμβρίου και Πατησίων, σχεδόν
παραίσθηση ότι είναι Παρίσι ή Μαδρίτη.
*
Η έκδοση του Αποστολίδη του Μπαρλά, είναι εγχειρίδιο λογοτεχνικής παθολογίας.
*
Η δόξα του ποιητή εν ζωή κατοικεί στους νέους. Όποιος ποντάρει στους γέρους
θα γευτεί εξουσία πικρή.
*
Πεινώντι τώνδρες. Απορίομεν τι χρη δραν

Παράθυρα Λογοτεχνίας για Νέους

Intellectum 10

[
Μενού